درمان قطعی لک صورت با سیب زمینی

بروز شده در درباره زیبایی (فقط 6 دقیقه مطالعه)
درمان قطعی لک صورت با سیب زمینی

آب سیب زمینی برای پوست التیام لک، جوش صورت، آفتاب سوختگی، لکه های قهوه ای، چین و چروک های ریز، پوست تیره و سایر مشکلات پوستی کاربرد دارد. ویتامین C، پتاسیم، کلسیم، آهن و سایر عناصر حیاتی همگی در آب سیب زمینی یافت می شوند. بنابراین می توان گفت استفاده از آب سیب زمینی برای سفید شدن صورت و از بین بردن لک صورت مفید است. از آنجایی که اکثر مواد مغذی موجود در سیب زمینی در پوست آنها یافت می شود، مهم است که هنگام تولید آب سیب زمینی در خانه پوست آن را جدا نکنید.

خواص آب سیب زمینی برای پوست

  • سیب زمینی می تواند منافذ را سفت کند و فواید ضد پیری داشته باشد زیرا سرشار از آهن، ویتامین C و ریبوفلاوین است.
  • آب سیب زمینی می تواند به رفع پف چشم و حلقه ها و چین و چروک های زیر چشم کمک کند.
  • آب سیب زمینی به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند، برای کاهش سوزش پوستی که باعث جوش صورت می شود، شناخته شده است.
  • آب سیب زمینی یک سفید کننده طبیعی است که حاوی پتاسیم، فیبر، ویتامین های گروه B، منگنز و ویتامین C است. به سفید شدن و پاک کردن خطوط برنزه پوست کمک می کند و در نتیجه ظاهری جوان تر دارد.

سیب زمینی برای رفع پف چشم

ماسک سیب زمینی برای لکه صورت

برای از بین بردن لک صورت با سیب زمینی می توانید از ماسک سیب زمینی با عسل استفاده کنید. ابتدا سیب زمینی را تکه تکه کرده و سپس آب سیب زمینی را در آبمیوه گیری بگیرید تا برای این ماسک ضد لک قوی خانگی استفاده کنید. برای رطوبت بیشتر، یک قاشق غذاخوری عسل به آب سیب زمینی اضافه کنید. مایع را با نوک انگشتان به صورت خود بمالید، حدود 20 دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را بشویید. برای درمان قطعی لک صورت، این ماسک را روزانه استفاده کنید.

از بین بردن لک صورت با سیب زمینی

همچنین می توانید، آب سیب زمینی و لیمو را برای از بین بردن لک صورت و روشن شدن صورت ترکیب کنید. سیب زمینی دارای ویژگی های سفید کننده است. بنابراین، ترکیب لیمو و آب سیب زمینی می تواند به طور طبیعی پوست تیره را روشن کند. روی لکه های قهوه ای صورت، مخلوط را بمالید تا آنها از بین بروند. اگر این ماسک ضد لک و روشن کننده صورت را به طور منظم استفاده کنید، لک صورت به میزان قابل توجهی روشن می شوند.

ماسک سیب زمینی برای سفید شدن صورت

برای تهیه ماسک روشن کننده سیب زمینی، 3 قاشق غذاخوری آب سیب زمینی را با 2 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و معجون را روی تمام صورت و گردن خود بمالید. 10 دقیقه صبر کنید تا ماسک سیب زمینی خشک شود و سپس آن را بشویید. عسل پوست را مرطوب می کند و سیب زمینی روشن می کند. برای درمان قطعی لک صورت، این ماسک را روزانه استفاده کنید.

سیب زمینی برای جوش صورت

سیب زمینی برای جوش صورت

ماسک سیب زمینی با آب گوجه فرنگی برای جوش صورت مفید است. یک قاشق غذاخوری آب سیب زمینی را با یک قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی مخلوط کنید و در پایان دو قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید. همه مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیری به دست آید و آن را روی صورت بمالید، بیشتر روی نواحی جای جوش تمرکز کنید. آن را به مدت 10 دقیقه نگه دارید. از آنجایی که گوجه فرنگی و سیب زمینی حاوی آنتی اکسیدان هستند، می توانند با رادیکال های آزاد مبارزه کنند و از آسیب میکروب ها و باکتری ها به پوست جلوگیری کنند و منافذ مسدود شده را نیز باز می کنند. در طول هفته می توانید هر روز از ماسک سیب زمینی برای از بین بردن جای جوش استفاده کنید.

ماسک سیب زمینی برای چین و چروک

ترکیب سیب زمینی، گلیسیرین و شیر برای پاکسازی چین و چروک فوق العاده است. پوست به کمک گلیسیرین مرطوب می شود، در حالی که سیب زمینی و شیر پوست را لایه برداری و سفت می کنند. یک سیب زمینی را رنده کنید و با چند قطره گلیسیرین و یک قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید. پس از مخلوط شدن، آن را روی سر بمالید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بدون مزاحمت بماند. این کار را یک یا دو بار در هفته تکرار کنید.

مطلب پیشنهادی: ماسک نشاسته برای چروک

ماسک سیب زمینی برای آفتاب سوختگی

آیا دنبال روشن کردن پوست، از بین بردن آفتاب سوختگی و پاکسازی پوست از باکتری ها و میکروب ها هستید؟ آب سیب زمینی و زردچوبه برای از بین بردن آفتاب سوختگی موثرند. نصف سیب زمینی را رنده کنید و با نصف قاشق چایخوری زردچوبه مخلوط کنید. خمیر را روی صورت و گردن خود بمالید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند و سپس بشویید. هفته ای دو یا سه بار این کار را تکرار کنید، و شما آماده هستید.

ماسک آب سیب زمینی و شیر

این ماسک رنگ پوست شما را یکدست می کند و نرمی پوست شما را باز می گرداند. تهیه آن بسیار آسان است. فقط آب یک سیب زمینی را با 2 قاشق چایخوری شیر و چند قطره گلیسیرین مخلوط کنید. آن را روی تمام صورت خود بمالید و اجازه دهید مدتی بماند قبل از اینکه آن را بشویید.

آب سیب زمینی برای لک صورت

ماسک سیب زمینی چند بار در هفته

ماسک سیب زمینی را دو یا سه بار در هفته استفاده کنید. اگر دنبال از بین بردن لک صورت با سیب زمینی هستید می توانید ماسک سیب زمینی برای لک صورت را هر روز استفاده کنید.

آیا آب سیب زمینی برای پوست خوب است؟

استفاده از سیب زمینی (آب سیب زمینی یا برش های آن) روی پوست مفید است. از مرطوب کردن پوست گرفته تا از بین بردن لک صورت، سیب زمینی دارای بسیاری از خواص دوست داشتنی پوست است که می توانید از آنها استفاده کنید.

آیا سیب زمینی برای لک صورت خوبه؟

بله، به لطف ترکیبات روشن کننده پوست مانند پتاسیم، ویتامین C و آنزیمی به نام کاتکول، می تواند لکه ها، هیپرپیگمانتاسیون، کک و مک و برنزه شدن پوست را در طول زمان محو کند. می تواند پف زیر چشم را نیز رفع کند.

آیا آب سیب زمینی پوست را برای همیشه روشن می کند؟

نتیجه دائمی است. اما به خاطر داشته باشید که این یک راه طبیعی برای محو تیرگی پوست است. متعهد بمانید و انتظار نداشته باشید که مانند کرم سفید کننده روی پوست عمل کند. اما استفاده از سیب زمینی روی صورت فواید بیشتری نسبت به کرم روشن کردن پوست دارد.

آیا می توانم هر روز آب سیب زمینی را روی صورتم بمالم؟

بله، می توانید هر روز آب سیب زمینی را روی صورت بمالید. اما اگر احساس می کنید که آب سیب زمینی مناسب پوست شما نیست، 2 تا 3 بار در هفته از آن استفاده کنید.

گلاب اصل قمصر

گلاب صالحیان از مرغوب ترین نوع گل محمدی در جهان تولید می شود و دارای عطر خاص و بی نظیری است.

گلاب اصل قمصر
مطالب مرتبط با زیبایی
سفید کردن پوست صورت با گلاب
علت تیره شدن پوست صورت، آیا گلاب پوست را تیره میکند؟ آیا گلاب پوست را روشن میکند؟ آیا گلاب ابرو را سفید میکند؟